Thursday, March 19, 2015

blog ni masih wujud !!

Dekat 3 tahun jugak aku tinggalkan blog ni..semuanya bermula sejak aku ada smartphone..malas pulak rasa nk on laptop pastu trnsfer gmbr dulu dll..

Dan ini semua jugak gara2 aku xtau yg kalo nk berblog thru smartphone pn boleh..malah lg mudahh kan..baru je tau ni haha..teruk btul kan..

Nasib baik password blog aku ingt lg..so terus la tacap2 blog skit tgk apa yg perlu, apa yg tak, apa yg patut tukar..maklumla dh bersawang kan..dan dgn pntasnye menaip di sini..

Lagipun aku perati, blog masih relevan lg buat masa skrg meskipun dah ada facebook, instagram, twitter n lain2..sbb aku sndiri pun selalu cari info kt blog.. pasal resipi la, pasal tempat bercuti la, pasal kesihatan la malah kalo nk bli brg pn kdg2 cari info kt blog dulu..

Jadi aku hrp info2 dari blog aku ni pun dpt la membantu org lain jugak k..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin