Tuesday, July 26, 2011

banana milk..

hari ni aku puasa, ganti xabis lg hehe..tp ok gak ganti puasa bila dh nk dkt ramadhan ni..sbb skurang2nya boleh prektis puasa dulu sblum ramadhan menjelang..hehe..bila puasa ni, mcm2 bnda aku teringin nk mkn n minum..korg pon same kan kan??ttba ja aku teringat dkt banana milk, yg selalu aku minum masa pegi korea dulu..dok terbayang minum banana milk yg sejuk2 tu..sedapnya..

aku pon cousin kt sana yg suggestkan susu ni, xbrani aku nk mkn n minum sebarangan kt sana..kalo kt sana 2 kira femes la susu ni, kt mana2 kedai pon ada jual..hrga dia 1000won = rm3..tp botol kecik je..

xingt nama kedai ni, tp dia ala2 7e la..banana milk kt anak pnh 2


aku nk bli bwk blk msia takut pecah je dlm beg, 2 yg xbrani..kalo korg penggemar susu mcm aku, korg suka la kot..sbb rasa dia mcm susu lembu, banana 2 xrasa lgsung...hmmm tp mna nk cari kan kt sini..sudahnya buka puasa ni aku minum air sirap n milo je..


1 comment:

Unknown said...

Assalamualaikum puan. Jika puan berminat untuk dapatkan banana milk yg sama, saya boleh tolong. Contact saya di 0195994477

Post a Comment

LinkWithin